tisdag 30 juni 2009

Så varmt!

Ska egentligen inte klaga, men när det är så varmt och nästan helt vindstilla som igår så är det inte skönt! Noelle svettas ihjäl och lilleman är kokhet han med... 27 grader inne i lägenheten igårkväll vid 23 trots alla fönster vidöppna!

Idag verkar det fläkta lite iaf...

Tog en promenad till dagis i morse, tänkte att det skulle vara skönt att röra sig lite.. Hedvigsborg - Brotorp tur o retur, nu gör det lite ont i bäckenet/ljumskarna, men va fasen, nån gång går det väl över hoppas jag??

Nu ska jag ta med mig lilleman till tvättstugan.. och sen ska jag hoppas på att han somnar så kanske jag skulle vila lite med ;)

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Håller med, kan ju inte vara ute för det e så varmt för dom små... Jag hade med ont i början när jag promenerade, mest mellan benen, som träningsvärk.. men efter några promenader gick det över!