fredag 5 juni 2009

Shopping och barnledig helg.

Noelle spenderar helgen i husvagnen med farmor o farfar. Känns lite tomt samtidigt som det är ganska skönt måste jag erkänna, att man kan vila lite o sådär!
Var i Knalleland idag med lillasyster! Köpte lite kläder, ganska onödigt kan tyckas såhär i slutet av graviditeten, men jag ska inte använda dem nu, utan när bebisen har tittat ut och man har den där snygga degmagen kvar som man bara vill dölja! Då hoppas jag att detta passar:

3/4-mys från H&M samt 2 toppar/tunikor från Gina.

Magen idag, vecka 40 (39+1)

Ikväll blir det köpemat tror jag, en film, och glass+jordgubbar till efterrätt! =)
Kanske skulle sätta fart på gubben nu så han kan sätte upp en krok i taket där bebis-mobilen ska hänga.. köpte en fin i trä, med en palm och massa djur.. låter konstigt, men jag ska ta ett foto sen då ;)
Trevlig helg!


2 kommentarer:

Orsi sa...

å jag som trodde du var uppe på förlossningen idag, ingen msn, ingen uppdaterad blogg(tills nu)...
är nog ingen siare trots allt;-)

Sandy Dandy sa...

Ser ut som dom byxorna jag köpte, e dom med gula?? 198 kr? SÅ sköna verkligen.. vill ha ett par till... o linnet känner jag igen ;) jätteskönt...
Nu har jag ätit pizza o mina gubbar, vill ha mer!! (jordgubbar , inte pizza..) kram