måndag 17 januari 2011

Dag 01

Dag 01, presentera mig själv.
Jaha, Carol Syrén, det är jag det. 29 år som ska fylla 30 i sommar. Jag har inget problem med det utan jag ser bara fram emot det. Jag har ändå känt mig gammal ganska länge, haha. Brukar säga på skoj att jag blir bara 29.
Jag är född och uppvuxen i Borås, närmare bestämt i Brämhult. (Ja det heter I Brämhult, inte PÅ)
Jag är ganska kort och har något för många kilon att bära på. Det är det som är det dåliga med mig, att jag har så dålig karaktär. Jag börjar äta bättre och träna. Och så var det tråkigt. Och så blev det helg. Och så var det skräpmat här och lite choklad där. Sen börjar jag träna igen. Och så köper jag "dietsnacks" typ som Nutrilett-smoothies och diverse chokladbars att ha när jag blir godissugen... Och sen blev det helg.. ungefär så. Men nu har jag dock inte ätit något godis alls sedan förra fredagen, och så har jag beställt hem en Orbitrek crosstrainer... Problemet med min träning är att tiden inte räcker till. Eftersom jag inte tycker att det är roligt så satsar jag ju inte 100% och då skyller jag bla på att det tar för lång tid att ge sig iväg till stan, köra ett pass på en timme o sen hem igen. Bättre om man kunde utgå hemifrån, som jag ska börja med nu, och sen tänkte jag ta tag i joggingen så fort det inte är förenat med livsfara att ge sig ut på gatorna i halkan... OJ vad långt det blev. Men, det är jag iallafall...
Jag bor tillsammans med min sambo och våra två barn i en fyra på Hedvigsborg i Borås. Vi har en hud också, en sexårig Golden som heter Bella.
Hoppas ni vill fortsätta att läsa om mig i denna utmaningen =)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Kul att du också ska göra den!

Mycket roligare att läsa om lite såna här personliga saker och åsikter än när folk bara skriver om vad dom har gjort för häftiga saker.

Tycker jag, iallafall. :-)

Sandy Dandy sa...

Ja kul följa dig =)