måndag 31 januari 2011

Dag 14, 15 och bilder.

Dag 14; Vad hade jag på mig idag? (Igen, så fantasilöst...)
Men, återigen, ingen bild.. brukar inte vilja ta kort på mig själv i olika kläder, blir så dåligt bara! Men jag hade strumpbyxor och kjol och en svart topp från Bondelid, som jag har haft i 1½ år.. har bloggat om den innan då jag jämförde kvalitét och pris på kläder..
Dag 15; mina drömmar.
Vilka drömmar? Vad jag drömmer om på nätterna eller vilka framtidsdrömmar jag har??
Jag drömmer om ett hus. Någon gång vill jag bo i hus. Tänk att bara släppa ut barn och hund i trädgården Hopp o lek!
Men jag är kanske kräsen. Har inte tid eller ork att renovera. Färdigt ska det va, o då kostar det ju...
Drömmer om den snygga kroppen också... den där kroppen som kan visa sig i bikini på sommaren utan att det hänger ut, hänger över och dallrar runt... lite träning på min 'crosstrainer' som ska komma idag, ett par kvällar i veckan, kanske kan göra liiite skillnad?
Drömmer om en lång resa, med min familj... som någon gång ska bli av!
Jag drömmer mig bort om saker som kostar pengar.. Ja så är det ju... man vill ha det man inte har!
Fast just i nuläget, drömmer jag om att få ett jobb! Jag vill börja NU, helst idag! Borde ju inte vara omöjligt.


Kvällsmysiga ungar

Storasyster hjälper lillebror att ta av kläderna när vi ska duscha :)

Han är näära att göra kullerbytta, verkar ganska farligt...



Han vill duscha jämt.. med kläder, utan kläder...


Noelle brukar klä ut sig, med mössa, ryggsäck och så dockan förstås.





1 kommentar:

Tessan sa...

Man ska aldrig sluta drömma, vänta bara, tids nog slår dom in.. en efter en efter en :) Håll ut! Vilka goingar du har Carol!