torsdag 20 januari 2011

Torsdag!

Jobbig vecka. William har ju varit hemma från dagis för han hade öroninflammation men det verkar redan ha gått över, men det är penicillin i morgon med. Noelle har *kors i taket* gått alla tre dagarna på dagis, utan någon magsjukevarning :) Då stannar vi ju gärna hemma, eftersom vi kan. Men jag är allvarligt talat väldigt trött på att vara hemma, det finns nog INGEN som vill ha ett jobb mer än jag just nu! (nästan ingen iaf)
Så denna veckan har varit ganska lugn, mys hemma med William när Noelle har varit på dagis och sen fullt upp med att försöka tillfredsställa barnen på bästa sätt.. Inte alltid så lätt med två vildingar. I lördags bestämde jag mig för att plocka undan ALLA DVD-filmer.. det finns väl en sisådär 30 st här, efter att William vaknat på natten och babblat om diverse karaktärer i filmerna.. och väljer film på egen hand, när jag startar den så duger den inte utan han ska till skåpet och välja en ny. INTE OK! Så nu blir det film bara ibland.
Men han är ju ganska söt trots allt ;) Ny Bamsetröja för dagen, jag och Noelle var i Knalleland igår och handlade lite...
... bl.a tunikan som Noelle själv valde samt dessa jeansleggings (heter tydligen jeggings numera) med fickor bak, och dom är såå snygga!! Sitter perfekt vilket "tajta jeans" inte alls brukar göra! Köpta på KappAhl =) Tänk om jag själv kunde ha såna...


1 kommentar:

Caroline sa...

Dom kläderna stod jag och pillade på i inne på Kappahl, jättesöta!
:-)