måndag 24 januari 2011

Dag 08??

Ett ögonblick.. Vad? Jag vet inte vad jag ska skriva om här.. Får klura på den ett tag och kanske ta emot tips från er andra utmanare! :)
Det var lite dimmigt idag.. här är det ändå okej, men bara ett par hundra meter tidigare var det sådär att "vägen bara försvann" läskigt. Men eftersom jag anser mig vara en så bra bilförare så klarade jag av det utan problem! =) Haft körkort i 11 år idag! 2000-01-24. Grattis till mig! =)
Hade bokat detta trevliga rum idag. Jag har alltid bokat dubbelt, alltså från morgon till kväll och det är ingen i huset som har haft problem med det, jag har frågat och det har verkat ok. Så idag åkte jag iväg till en kompis på f.m och tänkte "jag kan tvätta när jag kommer hem, har ju till 20:00 på mig"
Yeah. Kommer hem 12 och då har någon annan bokat eftermiddagspasset. Tack. Nu blev det två maskiner och sen får jag hänga upp allt i lägenheten. Kul.
SÄG TILL om man gör något fel istället för att gå o tjura och ta bort lappar, kan man tycka. Jaja.



Får väl glädja mig åt mina nya MK-produkter istället. Ansiktscremen har jag redan, men den är precis slut. Ska testa sminkborttagningen, den ska tydligen vara bra :)



Inga kommentarer: