onsdag 26 januari 2011

Me & I våren 2011

... som varje år så måste jag kolla in den nya kollektionen, fast jag inte är så superförtjust i kläderna, tycker de är ganska dyra.. Men det jag har haft genom tiderna har jag fastnat för direkt, som molnklänningen till Noelle när hon var liten, jag såg den på nätet och bara "DEN SKA JAG HA"
Nu tittar jag lite på eventuella köp, ska ju på träff på tisdag.
Bilar till William.. fast jag tycker inte så mycket om grönt...
.. denna kanske är finare??
(Biltryck känns ju som ett måste i denna familjen)

Fjärilar.. sådär... gillar dock när det är lite puff eller volang på klänningarna som annars har en tendens att se ut som nattlinnen...


Biltunika, matcha lillebror??




Denna blev jag KÄR i!! Hoppas min supergulliga söta älskade sambo gillar den med för då får jag köpa den =)
♥ ♥ ♥ ♥


Bilder från www.meandi.se

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhh tunikan med en röd bubbla på hade varit suverän här hemma, då det står just en röd bubbla i garaget ;-)