onsdag 12 januari 2011

Sjuk?

... Det verkar inte bättre tyvärr :/ Hela veckan har jag haft ont i halsen och idag är jag sjukt snorig och har ont i hela kroppen...
Jag hade inte planerat att bli sjuk JUST NU, men så är det ju alltid, sjuk vill man ju inte bli.
Fast jag ryckte upp mig och var på intervju idag. Så nu hoppas jag att alla håller tummarna! Mer säger jag inte just nu. *HOPPAS*
Det kliar lite i mina shoppingfingrar också. Vart tog mitt H&M-paket vägen förresten? Det har inte kommit än!
***
Nästa vecka ska jag på fotvård. Behövs verkligen, jag tror aldrig ni har sett värre fötter på en 29-åring än vad jag har. Nästan inte. Såå torra och hårda kanter på stortårna så det är vidrigt.. o jag filar o smörjar. NÄ nu ska jag få proffsbehandling!
***
Nu ska jag snora vidare och så fort ungarna har somnat ikväll ska jag bädda ner mig i soffan :)

3 kommentarer:

Orsi sa...

Du kan smörja och fila i oändlighet.. Det är skorna det hänger på.....
Dock är ju fotvård sååååå skönt....
Kram

Anonym sa...

Snor här med!! I mängder! ;) Å mitt paket har kommit ;)

Carol sa...

Orsi, ja sen stänger man ju in fötterna i sockar och varma skor på vintern, då blir det värre.. liiite fräschare på sommaren när dom får lufta sig lite =)