fredag 28 januari 2011

Det var några som ville se bilder...

... på min nya frisyr. Jag är ju inte direkt bortskämd med frisörbesök, snarare bortskämd med att ha en syster som klipper o färgar mitt hår. Har sparat många tusen kronor ;) Men ibland (detta är väl tredje gången tror jag) får jag ett ryck och vill att någon som inte känner mig ska göra det, annars blir det ofta "ja, men klipp en bit, klipp upp det också.."
Nu sa jag till frisören "vad tycker du vi ska göra?"
Och så kom hon med sitt bästa förslag... "Kör på" sa jag då.
Men först en bild på tokungen William som ska bygga torn med allt... så lycklig blir han också!!!
Före. En tjock tjock tofs...

Och en smutsig spegel. Långt hår som jag inte tycker om alls!


... mycket hår blev det...



Nu; kort och tunt!! Lättskött förhoppningsvis =)






5 kommentarer:

Caroline sa...

Det blev jättebra!

Sandy Dandy sa...

Snyggt Carol! =)

Anonym sa...

Super snyggt1 Tack för en rolig blogg.

Sandra sa...

Det blev verkligen supersnyggt!

Trevlig helg på er!!

Linda sa...

Jättesnyggt!!