söndag 23 januari 2011

Dag 06 & 07


(Blir två dagar idag för igår hade jag ingen datortid.. skönt!)
Dag 07 Min bästa vän.
Jag har ingen BÄSTA bästa vän, jag har många bra vänner. Men ingen som jag har varit sådär bästis med hela livet. Fast ändå... Maria och jag har ju känt varandra sen 5-årsåldern och vi är fortfarande nära vänner.. samma med Frida och Malin, vi började lågstadiet tillsammans och hänger ihop än idag, och de tre är ju de som är mina närmaste vänner idag. Så okej då, jag har tre bästisar =)
Dag 06 Min dag
Lördag med andra ord. Fullt ös. Vi vaknade vid 8.40 (efter att William varit vaken på natten, både vid halv tre och 5...)
Vi var själva då M jobbade.
Frukost och efter det duschade vi. Dags att göra iordning Noelle för kalas på Leos lekland kl 14.
William körde vi först ut till mormor. Och gud vad glad jag var att jag inte tog med honom dit! Shit vad mycket folk! Dit åker jag inte frivilligt en sån lördag igen...
För övrigt så var det ju jättekul att Noelle var bjuden på barnkalas. Jag blev nästan tårögd när jag läste inbjudan och tänkte "HON är bjuden.. MIN Noelle!!!" :)
Men, personalen på LL kunde ju varit aningen engagerad. Det var det sämsta jag har sett. Trötta tonåringar som vill tjäna pengar?
Typ så.
Sen fick dom leka och det var ett himla ståhej.
Vid 16 köpte vi lite mat då vi inte hade ätit nån lunch. Sen lite mer lek och sen hämtade vi William vid 17.
Hem och hade myslördag. Trött men somnade inte särskilt tidigt för det...
Omvänd ordning på bilderna. På EKO säljer dom tydligen skjortor för 19.95. Jaha. Jag tycker det ser ut som overaller jag. Men men ;)
Kalas!!

Min söta, redo att gå på kalas :)




1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Tråkigt personalen inte va bra, annat va det på lekborgen minsann ;) hon skulle kommit på engla o wilmas kalas... men ni går nu då det året hon fyller 4..
kul läsa om det du skriver kram =)