onsdag 5 januari 2011

Det var så tyst...

... i morse när jag var med Noelle på toaletten och gjorde klart henne med tandborstning och uppsättning av hår... gick ut i köket och där sitter det en liten liten busig kille, på Noelles tripptrapp-stol, och äter av hennes rester från frukostgröten =) Inte undra på att han hade kul?


Haha.
I övrigt så funderar jag på att unna mig ett dyrt frisörbesök... Jag har ju sparat åtskilliga tusenlappar genom att min snälla storasyster alltid har klippt och färgat mitt hår.. men vi har ingen fantasi längre och jag funderar på att gå till någon som inte känner mig och säga "gör nått snyggt och färga det i en snygg mörk färg"
Men sen finns det ju en miljon salonger i Borås. Vill DU komma med något tips??

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi klart han passar på att äta ;-)

Jag klipper mig hos Maria på Headlites, tycker hon är jätte duktig!

Anonym sa...

I löööv min Eva på Vivåga! Kanonduktig och trevlig. Håller dessutom på att utbilda sig extra inom färgning just nu. :) Det är den stackaren som fått uppdraget att ta mig från illrött till blondare ;)

Marika sa...

Kalufsen!

Angelica sa...

Bloom!! Behöver jag säga mer.. ;)

Frida sa...

hej!! ha ha...söt bild på lillgrabben!

jag klipper mig hos Maria på Headlights och har gjort det en längre tid!! Riktigt duktig OCH trevlig!

Många har frågat mig vart jag klipper mig och jag har tipsat om detta! De har blivit supernöjda!!
kan verkligen rekomenderas!