måndag 11 april 2011

Dagens runda!


Här är dagens joggingrunda. Jag startar en bit hemifrån för jag går en sväng först. Sen en skogsrunda på ca 1,5-2 km (till höger i bild) och där jag kommer ut sedan är mittemot bussgaragen på Trandared. Springer Gånghestervägen till Trandareds vårdcentral, och sedan in under Hedvigsborgsporten, förbi Statoil och 41:an bort mot Dammsvedjan, men jag viker av upp i bostadsområdet där och tar mig hemåt. Kanske svårt att se, huvudsaken är ju att jag vet vart jag springer ;)

Det går inte fort, snittar lite över 7 min/km .. men jag springer inte på tid, jag tränar på att orka en hel runda. Idag var det 4,65 km och det måste jag vara stolt över ;)

MEN mina ben är döende vid 3,5 km.. nästan så jag vill lägga mig ner och sova...

3 kommentarer:

Orsi sa...

Du är ju hur duktig som helst!!!!Var stolt över dig själv!!!!Kram

Caroline sa...

Bra jobbat!

Linda sa...

Va duktig du är, nästa gång vi sed tycker jag vi börjar med en joggrunda på kransmossen och sen en fralla och kaffe hos dej :-) vad säger du? Ha en bra dag!!
Kraam