måndag 18 april 2011

Många dagar inne...

...men idag har vi varit ute en stund i det fina vädret. Senaste dagarna har varit sjukstuga här. Magsjukan kom till slut. Man KAN ju bara inte klara sig en hel "säsong", eller? Sen är jag själv dunderförkyld och tycker att allt är jobbigt..

Det där med LCHF har ju fått maka på sig lite nu när jag varit sjuk. 1½ dygn har jag inte velat äta alls.. sen testade jag mig fram, lite blåbärssoppa, avslagen cola (varför dricker man det? jag fick det alltid när jag var liten och hade kräkts.. nått som sitter kvar...) Flytande kolhydrater... sen lite vitt bröd (åh gud så gott!!!)

Idag fick Noelle bestämma mat. Köttfärssås. Jag tog lite. Men det var aningen för tidigt. Usch vad ont i magen.. Nu är det bättre och hoppas så att det förblir.. Vi ska ju ha kalas i helgen!

Bästa Noelle fyller ju 4 år på påskafton!!

2 kommentarer:

Tessan sa...

Men vilken otur ni har! krya på er nu! kramar

Anna Hedelin sa...

Sverige är ju ett "rättvist" land, så det är ju klart att ALLA ska ha sin beskärda del av magsjukan ;)

Krya på er..