tisdag 26 april 2011

Funderar...

... Jag gillar våren samtidigt som jag nästan hatar den.. För att jag har såna problem med vad jag ska ha på mej! Alla verkar tycka att det är såå underbart att ta fram sina converse och tygskor och ballerina... JAG vet verkligen inte vad jag ska ha! Som tjej behöver man ju ganska många skor.. ett par fina till vardags, ett par jympadojjor, ett par till fest/kalas, några sköna att bara slänga på sig istället för typ foppatofflor... Jag har stora problem! I-landsproblem, jag vet!

För två år sedan hittade jag ett par ballerina som jag älskade.. helt utslitna nu och jag har köpt ett par tillfälliga på ICA MAXI. HAHA! Men dom är ju inte sköna, och absolut inte om det blir kallt igen.. då måste jag ju ha en hel sko, så att säga... Funderar också på såna här, som alla har.. fina till klänning etc...



Det skulle vara skönt om jag hade en stil. EN stil. Då kunde jag ha ett par converse, till allt, typ. Men nu har jag ju inte det.. Om man pratar jackor tillexempel så har jag en lite "finare" svart "kappa" som är snygg till tex stövlar. Sen har jag min "skinn"jacka.. den passar ju om man hade haft conversestilen...

Sen har jag ju en typ softshell, 8848, som jag använder som "fritidsjacka".. till den? Converse hade varit ett bra svar! Får klura på det lite...

Vad har ni för olika stilar på våren och sommaren?


Här är iallafall mina nya springkläder... dom kommer göra så att jag bara susar förbi.. I WISH!

6 kommentarer:

Angelica sa...

Kommer bli grymt med skorna.. =)
28% mer träning på rumpa och 11% mer på vader/ben eller nåt sånt tror jag jag sett. De finns i flipflop nu med. =)

Sandra ♥ sa...

Dom remskorna köpte jag, jättesnygga!

Anna Hedelin sa...

Jag har inte heller någon "egen" stil.. Det pendlar från år till år =)

Duktig du är som joggar så, önskar ja hade haft disiplinen o göra samma sak.. Men, jag är lat av naturen =)

Frida sa...

Köp converse carol!! Asgoa och snygga till mycket! Jag har 2 par och de senaste köpte jag nya på tradera för 414 kr inklusive frakt! Dyrare helt klart i affären!!
De andra från din sko har jag ett par liknande men börjar bli slitna nu. Också Jättefina!

Johanna sa...

Köp Converse.. passar till allt.. :)

Caroline sa...

Jag har också stora problem att klä på mig, hela tiden, varje dag.

Det vore skittrist att bara ha en stil tycker jag, det är mycket roligare att klä sig efter humöret. Och beroende av vad man ska göra. På en djurparkstripp har jag jeans och t-shirt, men ska jag gå på stan har jag hellre tunika och leggings.

Men skor till det...? Ett aber.
Jag har ett par "sportiga" ballerina som funkar både till jeans och leggings.
Converse har jag enbart till långbyxor, inte leggings, fast det beror mest på att jag har stora fötter och spinkiga ben så jag ser ut som en tioåring om jag tar på mig det ihop...
Remsandaler ska finnas i alla kvinnors garderober, faktiskt. Så det får du ju köpa. =)
Till softshell har du jympadojjor, eller joggingskor. Nåt sportigt. Men absolut inte foppatofflor. Foppatofflor har man ENBART när man är på en camping.