tisdag 26 april 2011

En hög med bilder...

Vilken underbar helg! Vilket väder vi har haft!! (och har fortfarande) Vi har varit ute nästan hela tiden, så gött! Påsken har varit lugn, vi har ju haft Noelle att fira så något särskilt påskfirande har det inte blivit. Jag har börjat jogga igen efter magsjukor och förkylning.. 4 km i söndags och 3,5 km igår. Och idag kom jag hem med ett nytt set kläder, Team Sportia sålde Craft 3/4-tights med t-shirt för 399 så jag slog till :) Ser dock inte så vacker ut i en halvtajt t-shirt men jag tränar ju ensam och ska inte visa upp mig för någon, så det så!

Första glassen utomhus för i år :)


En nyvaken 4-åring på sin födelsedag. Blåser ut ljus i en otroligt fin smörgås. Haha.



Vattenfärger! Tjoho! Vem behöver dyra saker när man blir såhär glad för något som kostade 39 spänn... gullunge!





Synd att jag missade att få med hela ansiktet, jag bara knäppte av .. hon öppnar och ser att det är en DORA-film och blir helt till sig..







Utomhuskalas på påskdagen. Moster får en kram som tack för fina presenter!






Pippitårta.. Inte så nöjd med hur den blev, men men...




.. men den var god!!







På annandagen åkte vi på en hemlig utflykt.

Till Elmia motormässan, för att barnen kunde få se Rorri Racerbil där, det är ju Williams favorit så det skulle bli en rolig överraskning. Han var helt tokig!!


Store Chris kom också, men William vågade inte kramas.






Rorri!












William pratar lite med honom =)






















1 kommentar:

Anonym sa...

Go unge/ungar, roligt när de blir glada av småsaker. Men det jag ville säga mest var att jag är MYCKET impad av din träning, skulle vara det sista jag skulle göra så är det att springa. Antar att Bella gillar det med. =)
kommer ihåg träningsklädshysterin det var på stationen bland tjejerna. Kramis Jorunn