tisdag 5 april 2011

Sådär ja...

Då har Posten varit här för fjärde gången i ärendet min Orbitrek (lämna-hämta-lämna ny-hämta igen) Stackars människor som ska släpa den otympliga kartongen hela tiden.. det är ju deras jobb iofs, men men...

Nu ska jag ha pengarna tillbaka, jävla skit dom säljer! Det räckte ju att jag snurrade på pedalerna i telefon till Kundtjänst och dom sa direkt "ja men så ska den ju INTE låta"

Nää du.. varför skickar ni hit sån skit då, typ.

Så jag ska köpa nått bättre för pengarna. Eller rättare sagt, jag har redan gjort åt 1300 på joggingskorna och joggingkläderna.

Idag skulle jag storstädat egentligen, golven är så skitiga, men vi valde att vara hemma idag. Känner att jag inte behöver skriva varför...

Blir ingen städning idag, orkar inte... i morgon kanske ;)

Skitväder också. Tänkte gått till lekplatsen, men det lockar ju inte.. Bättre i morgon kan vi hoppas på?!

1 kommentar:

Tessan sa...

Vilken skit, bra då vet man att man inte ska köpa den iallafall. Nu får du ju frisk luft med när du springer ute. Riktigt duktig är du, får lite panik här :)