lördag 30 april 2011

Jag har gjort det!

... Köpt mina första Converse. Jag föll för grupptrycket. Haha. Nejdå. Men alla säger ju att de är så himla bra och passar till nästan allt, så jag gjorde slag i saken och stannade på Visko på vägen till Varberg. Hade velat ha ett par som var mörkgråa, men som inte fanns i 38. Då tyckte Noelle att jag skulle ta de rosa. Hmm, tänkte jag.. rosa? Tja, varför inte.. och nu är jag helt nöjd. =) Sommarfina.

Nu är vi alltså i Varberg. Igår var det mys och vi åt på restaurang.. Eller "Esturang" som Noelle sa. Hon valde en pizza och hon åt jättemycket :)

Själv syndade jag, eller vad man ska säga.. jag åt potatisgratäng till mitt kött.. men jag tänker inte vara stenhård jämt, måste ju unna mig något ibland....

Jag har fått till en joggingrunda idag, och det blev faktiskt 3,5 km.. jag trodde inte att det skulle bli "så långt"... Långt o långt.. det är ju typ vad jag klarar av.. men jag önskar väl att jag snart kan klara en 5 km ungefär...

Vi bor just nu i en liten stuga... som ni kanske sett... jättemysigt, men snart ska vi ner och äta vid husvagnen.. grill!

Hade denna stugan varit någon kvadrat större, med dusch och lite mer förvaringsutrymme hade jag lätt velat ha en som sommarstuga. Perfekt! Jag vill inte ha ett HUS .. stuga ska vara stuga.
Fast, hade jag haft massa miljoner på banken hade jag kanske haft ett sommarhus.. och ett i spanien.. haha.

Inga kommentarer: