onsdag 20 april 2011

Ingen ork.

... suck vad jag är trött på mina förkylningar.. Folk räknar dagar när det borde gå över, men jag är mer införstådd med att dras med denna skiten MINST två veckor varje gång.. och detta är 5:e gången detta året! Och jag menar inte att jag är lite snuvig.. utan verkligen helt tjock i näsan, det går knappt att snyta sig.. tung i huvudet, konstant huvudvärk och sus i öronen... Kanske dags att greja lite i bihålorna igen?? Var ju hela två år sedan sist...

Just nu cirkulerar allt kring att få vara någorlunda friska till helgen då Noelle fyller år!

Vet inte vad hon ska få i present... Har köpt mest småsaker än så länge som klänningar, t-shirt, bok, hårspännen etc...

1 kommentar:

Caroline sa...

Din stackar krake!
Om du är täppt så ofta och länge tycker jag att du ska gå till farbror doktorn och få kortisonnässpray utskrivet. Gör underverk för både bihålor och örongångar.

Kram och krya på dig!