lördag 2 april 2011

Lördag

Lördag, och William är snorig igen. HOPPAS HOPPAS att detta inte blir långvarigt nu, det är ju så tråkigt... Jag var förkyld hela förra veckan. Veckan före det var vi friska. Dessförinnan var det barnen som hade hög feber.. Vi kör varannan vecka. Sådär Svensson. Typ. Ungefär som våren som valde att visa sig varannan dag. Men nu verkar den fått ett bakslag. Idag skulle det bli 15 grader och sol. Tittar jag ut ser jag knappt grannhuset för all dimma :( Finns en anledning till att jag inte läser väderleksrapporterna!!

Slänger in lite bilder istället.

Noelles nya säng. Hon har själv valt att ha huvudet åt detta hållet och inte vid fönstret som kanske hade sett bättre ut. Men men, är man 4 år måste man ju bestämma själv?? Eller? William fick Noelles, blev såhär. Hans rum är inte alls klart. Han ska få en mörkläggande rullgardin (som är inhandlad men står i städskrubben...) och en riktig gardin... men ingenting blir gjort här. Sen så är jag inget fan av en massa dyra inredningsprylar till barn. De växer ifrån det ändå! Men såklart hade det varit fint med en fondvägg eller så...
Här leker W i Noelles rum i morse. Man ska visst sitta I lådorna....
Noelle säger ofta "Mamma, ta kort på oss.. nu myser vi"

Älsklingar.
En "schåå-schåå"

Jo, en racerbilsgunga. (Rorri Racerbil säger "kör Rorri, kööör!!!!" = schåå-schåå)

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Vad fint ni verkar ha det i hemmet!! Får komma o titta snart! kram