torsdag 2 december 2010

Dagens

... en del lägger ju in bilder på dagens outfit, på sig själva eller barnen, jag väljer då att lägga in en bild på dagens resultat av borstning av hund! I ren frustration som jag visar upp detta.. och jag skulle lätt kunna sitta 30 minuter till och bara dra och dra.. det slutar inte!!!
... men det är ju mys i fönstrena iaf :)

Knytit en bärsele/sjal av en vanlig sjal.. det var uppskattat!


Första träffen med en egen potta.. Noelle inspekterar och frågar "kommer det något kiss, William??" =) Sött.





3 kommentarer:

Unknown sa...

För tillfället skulle jag kunna tänka mig att byta lite hundhår mot några kattloppor om du vill ;-)
Jag som alltid velat ha en stooor hund avskräcks lite av dina högar!

Caroline sa...

Känner igen den dära högen...
Vår perserkatt hårar nåt så kopiöst!

Kom det nåt kiss i pottan då? :-)

Angelica sa...

Det är bra Carol, introducera bärandet för henne tidigt. ;) Hejja Hejja!

Duktiga William, Bobbo sitter 2 sek sen springer han upp o ska tömma den tomma pottan. Han kissar hellre på mattorna än i pottan. haha