söndag 19 december 2010

Julmys!

Igår var det dags för traditionellt julmys med tjejerna. Hos Malin i år. MYCKET trevligt! Vi kör en annan variant av julklappsracet, den fega varianten, haha. Alla har med sig 3 paket á 50 kr som sedan lottas ut, så får alla med sig 3 hem. =) Jag fick en härlig ansiktscreme (soufflé var det Malin va?? ) haha. Fick en jättefin temugg (man kan ha kaffe i den med...) och en kakbok, 1001 recept på cupcakes och annat, JÖSSES, nu vet jag vad de förväntar sig av mig nästa gång de ska komma på fika!!! HJÄLP!
Frida fick minsann en cd-skiva... och den var ganska ointressant för henne så JAG FICK DEN! Tack söta Frida (och tack N som hade köpt den också!) Är numera stolt innehavare av Jay Smiths skiva =)
Vid 0.30 gick vi in mot stan. Efter ett besked att det var nästan folktomt på Grand (konstigt?) så blev det Franks. 20 min för mig sen stämplade jag ut. Guud va jobbig musik! Så jag gick ut o ringde taxi, var dock för kallt för att stå still o vänta, promenerade hemåt tills taxin hämtade upp mig vid Textilmuséet =)
***
Idag står Pippi-teater på schemat! Ska bli skoj!

Inga kommentarer: