onsdag 1 december 2010

December

Jaha, då var det december igen då. NU är det julmånad. NU är det okej att det kommer snö, att det är kallt o.s.v.. fast nog har det varit liite väl kallt ett par dagar??
I morse när jag skrapade rutorna som knappt inte gick att skrapa förresten, blev jag lite sur.. och ännu mer sur när jag väl var klar och insåg att det var is på hela insidan av rutan med! GE MIG EN MOTORVÄRMARE (hela paketet, inte bara en kupéfläkt alltså...)
Ringde M och sa att jag har bestämt mig, kosta vad det kosta vill, vi SKA HA en! Man blir ju något bekväm/bortskämd när man har haft det tidigare.. då vill man aldrig mer vara utan!
Det är väl som att skaffa körkort och bil ungefär. Har du en gång haft en bil kan du knappt klara dig utan! Eller hur?!
***
Har börjat så sakta med julklappsinköpen, men som vanligt blir det bara till ens egna barn först, och många paket blir det :)
***

Inga kommentarer: