onsdag 29 december 2010

H&M

Så damp H&M katalogen för våren in genom brevinkastet idag. Snabb med att starta datorn och beställa lite. Mest barnkläder som vanligt. Jag vill gärna prova mina kläder innan jag köper så jag handlar oftast i butik till mig själv! Utbudet på killkläder är ju som bekant ganska dåligt, men H&M hade lite fina t-shirts, så det blev en del till William.
Skjorta är ju alltid snyggt till jeans.

Så cool :) Han får en till t-shirt fast med musse pigg.
Sen är han ju så snygg i piké den lille mannen :)
Noelle får lite t-shirts, en ny Hello Kitty-pyjamas och smala jeans.
Igår var jag på stan och bytte en julklapp från farmor till William från POP. Var ju rea nu och fanns inte så mycket, blev ett par jeans och en tröja istället för ett velour-set han fick, gillar inte materialet då det drar åt sig alla hundhår...
Bilder från http://www.hm.com/





1 kommentar:

Caroline sa...

Håller med om att det är bra att prova kläderna först, det är ju verkligen inte så att man passar i allt...!

Jag gillar biten med att sitta hemma i lugn och ro och bläddra i datorn bland alla kläderna. Då får jag lättare en överblick på vad som finns och kan prova med mina egna kläder sen när jag får hem det jag beställt.

Fast jag gillar att strosa runt bland alla kläderna och känna på dom också. :-)

Det blir helt enkelt lite av varje för mig!