fredag 3 december 2010

FREDAG!!

.. Har det undgått någon att det är fredag idag? :) Det är något speciellt faktiskt. Även om vi ofta är själva på kvällarna (förhoppningsvis inte idag...) så känns fredagar alltid speciella. Vi skämmer bort oss med någon god oftast onyttig mat, dricker cola eller vin (haha vilken jämförelse, men det är inte alltid som jag vill ha vin eller cider.. och då sitter det fint med cola eller som såhär års julmust) Vet dock inte vad det blir för mat idag.. Ibland kör vi tacos, hemmagjord pizza, ptatisgratäng med bacon.. listan kan göras lång... Förra veckan försökte jag mig på plankstek.. men, köttet blev såklart ganska segt. Tacka vet ja fläskfilé! Det bästa köttet jag vet!! =) Noelle på ICA Maxi igår.. Jag skrattade såå.. hon tog isär korven från brödet och spelade typ teater.. så roligt vi hade =)
En annan sov i kundvagnen och missade korven =) Hahaha.


SÖTNOS efter kvällsduschen igår.


Fredag är ju även lika med IDOL. Känns viktigt idag för att det är sista programmet innan finalen. (Ja jag är lite nördig)
Jag tror på Jay och Olle i final. Eller Jay och Minnah? Naa.. men JAY ska till final iaf, det måste han!!!




Inga kommentarer: