lördag 19 mars 2011

Choklad!

William gick o la sig i Noelles säng igår.. typ som att han ville säga "här vill jag ligga"
Och då frågade jag om han ville ha välling där, och det ville han, så det var bara att låta honom testa. Han sov hela natten där, vaknade 04, napp. Välling 06 och då flyttade jag honom till hans egna säng. Spjälsäng fortfarande, inga problem med det. Noelle fastnade ju med fötterna mellan spjälorna så hon fick ju byta säng rätt tidigt.
Testade en ny choklad. Är man gammal om man börjar intressera sig för mörk choklad? Och dessutom med SALT i??? En liten bit blev det som smakprov. Kanske godare tillsammans med en kopp kaffe, eller ett glas vin???

Fast den här ligger ju högt på min lista också.... Lite mer Mmmmmm i livet liksom :)


Idag har jag och William varit på stan med mamma. Handlade lite barnkläder på H&M, och bytte mina jeans som helt oväntat sprack i tyget i morse. Inte ens i en söm, utan mitt i tyget. Fick ett par nya, utan kvitto. Det är service!
Blev en mössa och sockar till W på POP också. Sockarna är ju hur bra som helst!!
Nu är vi själva hemma, jag och W. Ska mysa till en liten film snart!


Inga kommentarer: