onsdag 9 mars 2011

Och så...

... kom den tillbaka. Febern på Noelle.
Igår var hon ju piggare. På kvällen åkte hon och jag till City Gross för att kolla in den nyöppnade affären. Besvikelse. Först luktade (stank) det fiskbil i hela entrén. Visst, de har en fiskdisk med färsk fisk, i andra änden av butiken. Jämte mejeriet och bageriet, där det också stank fisk. Usch.
Jag hittade en trevlig hylla med lite ljus och sådant, men på baksidan av den hyllan... hittade jag... potatissallader m.m.. hur hängde det där ihop?
Jaja, "tur" att den ligger i helt fel ände av stan för att jag ska handla ofta där...
Åter till febern då, så var Noelle hängig när vi kom hem vid 20. Började bli varm igen. William tog jag upp vid 24-tiden i natt och då hade han 40.0 .. usch vad varm han var!
Noelle vaknade med 39 grader, sen har hon sovit tre timmar på dagen idag...
Men vi har varit lite pigga, vi var ute i nästan en timme och lekte i snön.
Mindre kul att det har kommit mera snö iofs, men var det någon som trodde att våren skulle komma i början på mars då? Nä, tänkte väl det.
Bara för det så bjuder jag på en vårbild.
(den är tagen för längesen och har publicerats här tidigare, men ändå...)

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Stackarna! Jobbigt för dom med så hög feber :((