tisdag 22 mars 2011

Sjuk.

Sjuk och sjuk. . Kan ju tolkas på olika sätt. Men snorig som f*n igen, helt täppt stundtals. Frös som attan igår kväll. Huvudvärk. Halsont på mornarna när jag vaknar.. Att det aldrig kan ge sig då? Har nog varit småsnuvig hela tiden mellan de tre förkylningarna jag haft detta året. 2½ månad.. Underbart!
Idag har jag iallafall tvättat lite,(6 maskiner, är det lite???) tänker hämta upp det när jag hämtat barnen, efter 14, även fast det är bokat av en granne kl 14. Fasen vad jag ogillar när det blir så! Min tvätt hinner inte torka, för torkrummet här är så dåligt. Så jag brukar låta det hänga och boka mig på e.m med, men det har skitit sig flera ggr i rad nu...
Man kan tydligen kolla om man får tillbaka på skatten. Jag blir osäker varenda år. Loggar in på inkomstdeklaration 1, och sedan när jag får upp den sidan, som ser ut som den som kommer på posten, så står det ju "beräknat belopp att få tillbaka" så det borde stämma, men jag brukar aldrig våga tro på att det är sant ;-)
Dags att ta ut hunden nu, blev tyvärr ingen Kransmossenpromenad i morse eftersom jag kände mig så dålig..
Men det kan ju omöjligt vara promenaderna som gör mig sjuk?? Jag trodde det var bra att vara ute? Har ju tights, byxor, vinterjacka, kängor, mössa, vantar på mig så fryser gör jag ju inte...

2 kommentarer:

Anna Hedelin sa...

Krya på dig =)

Tessan sa...

Krya på dig... segdraget i år... kram