onsdag 2 mars 2011

Vår?!!?

Ja lite vårkänsla får man allt, när det är mars, solen har lyst hela dagen.. jag tog mig en morgonpromenad runt Kransmossen med hunden, senare en tur till Blomsterdesign på Trandared och köpte nya tulpaner och en ny vårblomma till köksbordet.. jag är dock inte så bra på att sköta blommande blommor.. så vi får väl se hur länge den lever...
Tulpanerna i vardagsrummet, ja, såklart finare när de slagit ut lite mer...


Tvättat en massa idag med, 6 maskiner, fortfarande tvätt kvar i torkrummet.. Städat också, dammsugit och torkat golv.. Jodå, så idag har jag varit väldigt effektiv när barnen varit på förskolan!
När jag hämtade dem åkte vi vidare till öppna förskolan, och fick med oss en familj till från dagis, de hade aldrig varit där så "vi kanske skulle hänga på" .. JA, absolut!
Alltid kul.
I vanlig onsdagsordning träffade vi även Martina, N & E :)
Nu dags att sortera tvätt och sedan middag.
***

Inga kommentarer: