torsdag 17 mars 2011

Fynd, promenad och städ.

Fick ett mail från H&M Club häromdagen om fyndpriser på barnleggings i caprimodell. Då nappade jag såklart och handlade lite till. Leggings till priset av 24.50 st, blev tre par. Samt en Kittyklänning och en somrig pyjamas! Här är det precis uppackat, därför skrynkligt.
Och idag tog jag återigen en promenad vid Kransmossen efter att jag lämnat barnen. Det var skönt. Nackdelen är ju att hunden blir overkligt skitig, och idag var det ändå inte så blött som igår, det var mer fruset på sina ställen idag, men det skvätter ju som tusan, hela hennes mage är full av grus/gegg... Här syns bara en liten liten del...


Nyduschad och trött!


Lite mer bestående vårpynt på bordet.. denna lever förhoppningsvis längre tid än en vecka.. visst, det är jättefint med fräscha tulpaner men de vissnar ju på en vecka..
När jag kom hem, efter att jag duschat hunden så drog jag igång med städningen. I morgon hinner vi inte det. Dammsugit, torkat golv med ett Ajax som luktar liljekonvalj .. Luktar gott!
Städade med Cillit Bang innan, och visst är det bra men nu har jag tröttnat på den lukten...

Jag har även fixat en ny räknare till bloggen, (tack ) men jag är inte så duktig på det så allt nollades ju och det är egentligen inte en sån jag vill ha. Jag vill ju se för varje dag OCH totalt antal... Jaja, kanske kan fixa till det någon annan gång.
Nu; lunch!

1 kommentar:

Caroline sa...

En sån Hello Kittyklänning har jag kikat på till någon av tjejerna. Såg den på en tjej på förskolan idag också. Den är trevlig.

Det där med räknaren är ju döknepigt. Tog mig en stund att få till så som jag vill ha det...
Vad jag vet är det olika koder till räknarna. Man kan behöva kopiera in flera texter för att få dagens, månadens och totalt antal.