lördag 12 mars 2011

Gnäll.

Ja, nu gnäller jag ... I natt har William varit vaken, varit ledsen och slumrat till... varit ledsen... o.s.v. Jag var uppe med honom vid 03, tog tempen, satt i soffan och gav honom katrinplommonpuré eftersom han gnydde och svarade ja på frågan om han hade ont i magen... Han har fortfarande feber. 39.9 i morse och 38.2 nu efter en megados Alvedon. Snart har vi gjort åt en hel flaska!
Så i natt sov jag lite halvkass mellan 03 och 06, tills han började gnälla igen. 06.40 gick M upp men inte kunde jag sova då.. så typiskt! Försökt vila nu när William sovit en liten stund, men jag har inte somnat, men vilat kroppen iaf, det är ju alltid värt något!!
Ikväll blir det melodifestival, alltså, jag har ju inte sett deltävlingarna och jag tycker inte att jag har någon favorit ikväll (har ju redan skrivit vad jag tycker) .. men det blir väl Saade som vinner och då skäms jag väl inte för Sverige. Det gjorde jag förra året. Tyvärr, men Anna B var inte bra...
Kan nog bli lite godis också om jag får bestämma, och det får jag!!!
Fredagsmys???

Inga kommentarer: