söndag 6 mars 2011

Melodifestival??

Nu har jag ju inte följt deltävlingarna, otroligt nog, jag har ju alltid varit en schlagertönt.. men jag tycker att det har gått utför... Sen tycker jag inte om M som programledare heller.. gaphals!
Jag har lyssnat på skivan med alla låtar.. och fick se litegrann på andra chansen igår. Men upplägget är ju knasigt, med massa dueller, men allt för att få så många telefonsamtal som möjligt.
Jag hade velat ha med Jenny Silver i finalen.. bra låt med lite sväng i =)
Shirleys angels var bra med, men vi kanske har tröttnat på Shirley..?! Dock trodde jag isf att folket verkligen tröttnat på Linda Bengtzing och hennes pinsamma texter, så går hon direkt till Globen... men det svänger ju.. haha
Inga andra bra alls i final.. Brolle då kanske.. är han med förresten?
Var det någon som sa att Danny eller Saade vinner??
Jösses vilka upprepningar...
In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh... In the club, the club, oh oh...
Eller vad sägs om
I will be popular... i will be popular... my body wants you girl, my body wants you girl... I will be popular... i will be popular... my body wants you girl, my body wants you girl...I will be popular... i will be popular... my body wants you girl, my body wants you girl...
Jaja.. vi får se på lördag helt enkelt.
Idag blir det ingen Bamsegympa, Noelle har haft feber i natt... och hon är fortfarande varm, stackars liten. Hon blir så ledsen när hon inte kan gå på gympan, det är verkligen det bästa hon vet! Pratar om det hela helgen.. att "på söndag är det trääääningsdag!!!" :)
Själv ska jag iväg och röra på fläsket lite sen iallafall.. Jag har nog inte sagt det, men jag och mamma och lillasyster har ju gått på bugg :) 9:e gången i e.m och det är jättekul. Jaja, skratta ni. Många i min ålder som dansar där, och yngre med för den delen.. Jag gav det en chans och nu tycker jag att det är jätteroligt!
Så det så!

Inga kommentarer: