fredag 18 mars 2011

Fredagsmys


Förmiddagen spenderades på Leos Lekland med Marita & Lucas. FÖRST IN på Leos. (kl 10) Har ni varit det någon gång? Det är något att skryta om för barnbarnen sen.. Haha!
Blev en lunch där också, lite mer lek, för att sedan åka hemåt strax före 13. Räcker nästan med 2 timmar, barnen blir trötta och jag hoppas de somnar gott ikväll. William går redan runt och gäspar...
Vi skulle fått eftermiddagsbesök av Martina med barn men de fick ställa in p.g.a feber.. så trist. Nellie hade ju längtat efter min paj ;) Hoppas vi kan ses snart ändå.
Vi ringde hit mormor istället, så Noelle fick sin efterlängtade fika ändå!
Första fredagen som jag inte förberett fredagsmyset faktiskt. Ingen aning om vad vi ska äta och jag har inte varit och handlat! Konstigt det känns. Men men något mys blir det säkert!
Blir det okej väder i morgon så ska jag och William gå på stan med mormor.
Noelle ska med pappa på äventyr...
Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer: