torsdag 10 mars 2011

Min tur..

... Att bli förkyld. Suck vad sjuk jag varit idag.. Så klen liksom. Bomstopp i näsan, trots många doser Otrivin menthol (jag har ju gjort mig beroende av det så det hjälper väl inte längre) huvudet är helt tungt och tjockt, ont i hela kroppen. Hostar, nyser och fräser... Får sällan feber, men jag känner mig väldigt febrig. Men termometerskrället visar ju oftast bara 37.7...
HOPPAS jag blir bättre under helgen!
Fick ett trevligt telefonsamtal nyss.. Är det MIN tur nu? Vänder det nu? Spännande.
På tal om annat så fick jag en ny Orbitrek i måndags. Igår skulle M montera den.. upp med alla grejer, sortera alla skruvar.. men innan vi började skruva fast allt så vevade han lite på armarna där liksom fotstöden ska sitta.. OCH *trumvirvel* det lät... värre än den första jag fick. Denna är helt skev inuti och låter som en gammal cykel där kedjan går emot kedjeskyddet.. minns ni??
Skrap skrap...
Nä tack. Idag ringde M och bad dem ta tillbaka den och sätta in pengar på mitt konto. Först ville de skicka ytterligare en ny, men det var vi inte intresserade av, det är sjukt mycket jobb att packa upp och packa ner hela tiden.
"TVINS har över 800 000 nöjda kunder i Skandinavien"
Jaha, men jag är inte en av dem!!!
www.tvins.com kanske något för dig? Hahaha

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Krya på dig låter jobbigt!! Men vad är orbitrek för skit?! hehe!!!
Ah vaddå för samtal, säger du A får du säga B! ;)

Caroline sa...

Näe, så trist med maskinen!
Kan tänka mig att det är bökigt att packa upp och ner...

Låter spännande att det är din tur... Lycka till!

Krya på dig!

Carol sa...

B säger jag när jag vet mer. Tar inte ut något i förskott, då blir man bara besviken!