onsdag 10 februari 2010

BUS!!

Bus-William.. haha.. nej, han har inte rest sig upp själv, men han var på god väg, så då ställde jag honom mot byrån och han stod kvar =) Börjar se tendenser som sagt till att han vill ställa sig upp, men det är ganska farligt för rätt vad det är så kraschar han ju med näsan rätt ner i golvet, eller mot bordsbenet eller vad det nu än är... Han är överallt nu. Jag gick runt och dammtorkade innan, då var han i vardagsrummet, sen vips så var han inne i Noelles rum o lekte... Roligt!
I natt fick jag sova först 4,5 timme i sträck!! Han vaknade inte förrän 02.30! Tack!! Det kändes som att jag var utvilad där mitt i natten, när jag var uppe och gjorde välling, tog ett tag att somna om... Tänk vad så lite kan göra... Efter 3 strulade han dock och vaknade ett par ggr, men det var bara napp och somna om... Så gick vi upp strax efter 7. Lagom =)
Noelle är på dagis och har skoj, jag har röjt undan och dammat... funderar på om jag ska lägga mig på soffan en stund nu då när W sover. Disken kan väl vänta??!!
Ja det kan den! Nu är det bestämt! Tjingeling!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Zion har kommit på en kul grej(enligt han själv). Han lyfter/pötter upp lillebror i sin säng, i soffan eller i vår säng. Och så har han börjat säga.."Sluta Bobbo, Ion ifred". Då får jag snällt bära iväg Bobbo så Zion kan stänga dörren och leka utan lillebrors nyfikna fingrar. =)

Anonym sa...

han ser ju inte ett dugg busig ut den ungen du... ;)

ANNA sa...

Gud så söt han är.. =)
Riktigt litet charmtroll..