lördag 6 februari 2010

Vad är det som luktar?

Ja, fråga inte mig!! Jag känner INGENTING! Ingen smak, ingen lukt.. livet e ganska tråkigt så faktiskt! Jag åt tacos hos mamma igår "Ja, men tack, det var säkert gott" I morse hade William bajsat en såndär härlig blöja som var full framifrån och bak.. det visste ju inte jag.. det luktade ju inget.. (DET kanske är positivt för mig, men stackars unge) Jag hade köpt ostbågar för att lyxa till det när vi kom hem igår, men det va la onödigt, det smakade ju inget... Skulle nog kunna äta en hel vitlök utan problem.. Fast, då ställer jag ju till det för min omgivning.. haha!

Idag blir det bara att vara hemma för min del.. Jag vill bara bli frisk, men det här känns som det kan bli ganska långdraget!!

Iaf.. vi var på kalas hos mamma igår, det blev ju inställt förra veckan då hon fick kräksjukan :(
Tacos, tårta, kaffe.. det var säkert gott ja :)
Hade köpt en Cult 3-ljus-hållare till henne. Så fick hon ett Pandora-armband av lillasyster, så nu kan hon också börja samla berlocker sådär 'hysteriskt' som mina systrar :) FINA är dom iaf!
Solkort fick hon av min andra syster. Jag hade inte tackat nej till något ;) Önska ;)

Inga nya bilder, gubben har haft med sig kameran på jobbet hela veckan så det har inte blivit något nytt...

Melodifestival ikväll då. Det fattade jag först igår, när det stod i BT. Jo jag vet ju att det brukar börja i februari, men jag har inte haft en tanke på det. Det måste vara för att jag inte jobbar, då kunde jag ju se alla löpsedlar dagligen och kan läsa allt skvaller... haha, när läste jag en Hänt Extra eller Se&Hör senast? Snart ett år sedan ju som jag jobbade... Men jag längtar inte, inte än... har en hel vår och sommar framför mig!! ;)

Trevlig helg! Hoppas ni ska hitta på något skoj!

Inga kommentarer: