söndag 14 februari 2010

Kollade ändå...

Kollade givetvis på melodifestivalen ändå igår...
Nog var de som gick vidare de bästa?!!
Var det någon som försökte likna Lady Gaga??? Guud, ni som såg.. vad tyckte ni om sista numret? Bläää! Pinsamt var det!! Tur att hon åkte ut..

Sen undrar jag, hur mycket snor det kan finnas hos en vuxen människa?? Jag trodde att jag höll på att bli frisk, igår rann näsan bara pyttelite.. efter 1 ½ veckas rejäl förkylning!
Och hur vaknar jag idag? Toktäppt i ena näsborren, ingen nässpray i världen lättar på det heller... SUCK!

För att klaga lite till då så har natten varit skräp! William vaknade 23.30 och var vaken till 01. Satt i soffan med honom, han skrek till o från, vrider o vänder nästan ut och in på kroppen, verkar ju som att något är fel, som att han har ont...
När han väl somnade på min arm vid 1-tiden la jag honom i sängen men jag hade inga förhoppningar om att han skulle sova till morgonen.. Nädå, kl 04 var det dags igen. Då fick han välling, sov sen till 07.

Måste skriva om något bra då... är ju alla hjärtans dag idag om någon missat det. Egentligen är det väl ett kommerssiellt jippo, men man behöver inte köpa en massa saker. Jag hade blivit glad för en chokladask typ Aladdin Hjärtan, bara för att... Eller EN ros, eller ett kort.. behöver inte vara dyrt!!
Fick ett presentkort på Esprit =) Och så har jag en liten bonuscheck där också, så jag kan köpa mig något fint ;)

Dags att snyta ut ett kg snor ur näsan... fräscht, nej! Byebye!

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Usch... krya på dig!! O hoppas W snart SOVER!!!

Håller med, skulle bli glad för vad som!! En ros, choklad... ja spelar ingen roll =)