onsdag 17 februari 2010

Fullbokad

Först vill jag tacka alla som kommer med tips och råd om hur jag/vi ska få William att sova. Vi ska prova allt :)
Tack Caroline också för glasögontipset, men nu byter vi ut allt eftersom hon på ögonmottagningen sa att bågarna kommer ändå vara för små i sommar så då är det lika bra...
Fullbokad dag idag, trots att jag inte är fri från förkylningen än... För längesedan bokade jag upp mig på ett hudvårdsparty hemma hos Mattias bror, en tjejkompis till honom som ska ha det där. Hade jag ju givetvis glömt så han påminde mig förra veckan.. Och typ för 10 dagar sen bokade jag in en lunch med Maria på hennes jobb idag. PLUS att vi bestämde med Elaine idag att åka till dom efter dagis.. jag avbokade tyvärr det sista, igår kände jag mig så himla hängig på e.m så vi bestämde med E nästa vecka! Det var nog bra det, var skönt att komma hem och landa lite mellan alla aktiviteter...

William är ju så grinig och sover dåligt så jag börjar misstänka att han har ont i öronen. Ibland kan man se att han liksom böjer ner huvudet mot axeln, och ibland tar han handen på örat, ungefär som att gnugga sig i ögat... Vi har en bokad tid på BVC i morgon för 8-mån-kontroll så då ska jag be dom kolla öronen med.
Såhär gör William när han ska sova...
För er som inte redan sett bilden på facebook så JA, det står en ihopfällbar torkställning bakom sängen... snyggt.. nej. Men vi har lite ont om plats, brukar dölja den med ett lakan eller en handduk så syns den inte =)

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Kul att hitta fler mammabloggare, hit kommer jag gärna igen!!