tisdag 2 februari 2010

Tisdag

...och ännu mer snö kommer det, det bara snöar o snöar.. Snart måste jag väl skotta på balkongen så den inte rasar!!! Lämnade Noelle på dagis kl 9, sopade bort snön på bilen innan det. Åkte till babycafé, och när vi åkte hem därifrån kl 11 var det lika mycket snö att sopa bort igen... Visst, det är härligt med en vit vinter, hellre än allt slask som vi är vana vid här, men det behöver ju inte komma 20 cm snö per dygn... typ.
I eftermiddag ska vi bara va hemma, orkar inte hålla på o krångla i skitvädret. Men sen när M kommer hem måste jag iofs åka och handla.. komplettera min veckolista, samt hundmat, barnmat, gröt, blöjor o hela faderullan.. eller nått.
Gosiga barn dricker välling i vår säng.. eller, MIN säng, jag sover jämt där själv, M gillar bättre soffan verkar det som... nästa foto tog jag igår natt kl 01:30 ca.. kolla tv-bilden, den är bra... haha!!




4 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Ser mysigt ut när de ligger o dricker välling!! Å sån där rolig storhandling av allt sånt=P skönt när det finns hemma sen!
haha rolig bild på M!! ;)

Anonym sa...

haha! vad e det för charmig karl du har? ;)

Anonym sa...

han e medveten om att man uppfunnit många olika preventivmetoder dom senaste åren... så man inte behöver hålla sig på soffan för att vara säker liksom ;) hihi! säg till honom att skärpa till sig! sällskap i sängen e ju en mänsklig rättighet ju... ;)

Linda sa...

du glömmer väl inte bort mig i morgon = )