torsdag 11 februari 2010

Kallt, och grinigt.

Idag skulle M köra Noelle till dagis eftersom han skulle kika lite på bilen efteråt, ABS-lampan lyser ju titt som tätt, och det kanske inte är så bra i vinterväglag...
Vad bra, då slapp jag stressa med att göra iordning mig själv och William på morgonen. Jag tog ut hunden istället. -14 visade termometern vid halv 9. Brr! Men när jag väl kom ut så var det inte sådär iskallt, det kändes friskt!
Sen var William supergrinig hela morgonen. Kanske p.g.a för lite sömn? Han har inatt vaknat 23.30, 02, 04, 05.15 och 06.
Efter gröten lekte vi en stund.. han vill stå upp hela tiden! Mot mig, mot byrån, mot.. allt! Kl 10 la jag honom, har vilat lite själv, duschat och ska strax äta lunch. William sover fortfarande, skönt för då kanske han är på bättre humör sen! Han är ju lite snorig också, som alla oss andra, så jag tror inte att det bara beror på det, han har ingen feber heller så... Vi hade planerat att åka till öppnis efter dagis nämligen. Så jag hoppas som sagt att det blir så!!

Nu är den stora stora snöslungan här utanför och tar bort alla snövallar utanför husen, underbart!!
Han bara mejar ner dom liksom.. häftigt ;)

Inga kommentarer: