måndag 8 februari 2010

Öppnis + bilder

Idag åkte vi till öppnis strax efter 9. Var knappt så jag fick upp bilen från garageuppfarten, det bara slirade, men så rullade jag så nära så nära garageporten jag kunde, så gick det :) Tur det :)
ALlt är frid o fröjd när vi är där, Noelle leker... både själv och med andra barn, är med på sångstund o allt annat.. Men sen kommer h*lvetet när vi ska ta på kläderna o åka hem... "Inte vill... kan själv.. inte... kan själv... inte jag vill... nej nej nej nej... inte....." Ja men ta på dig själv då säger jag. "Inte jag vill"
"Då kan jag hjälpa dig"
"Inte jag vill"
"Nähä, om jag går själv då, så får du vara kvar här"
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"
"Men, ta på dig då."
"Inte jag vill!!!!!!!!!!!!!!!"
Härlig ålder.

William i syrrans solisar igår :)

Öppnis. "Hej tummen upp, ända upp i taket..."

Spöket. "Tjock... smal... liten... stor...."


Måla är kul.



Charmtroll.





3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Fina bilder =)

Farbror Magnus sa...

vilka fina gardiner dom har på öppnis ;)

Sandra ♥ sa...

sööönosar!