söndag 24 januari 2010

10 år är värt att fira...

... 10 år med körkort i plånboken alltså!! ;-) Jag kom på det innan precis när vi skulle fika.. DET kan vi ju fira!!! Martina, Nellie o Elin har varit här hela dagen för att gubbarna har lagat bil... Det blev först fika som sagt och senare fixade jag lite mat. Det har varit en rolig dag men lite trötta tjejer nu på slutet... Hoppas Noelle somnar gott sen! Nu badar hon med Mattias, William ska strax få hoppa i han med! För övrigt så knäckte det till i min nacke inatt när jag bytte blöja på W, så idag har jag haft ont som F*N ... Tagit Voltaren T-tabletter.. hjälper ytterst lite. Som mamman i den reklamen som är o tittar på fiskar med sitt barn, ska lyfta upp barnet, men aj så ont hon har. Då tar hon en tablett och VIPS så kan hon dansa runt med ungen upplyft.. Riktigt så är det kanske inte i min verklighet.
Kan inte stoltsera med fler behörigheter än B... annat mot lillasyster som har typ.. alla ??!!
Fina Elin.

Fina Nellie, som ser lite lurig ut. Tjejerna vilade lite i soffan en stund...


Och Noelle hon ville låna min nack-krage.. ser roligt ut...




1 kommentar:

anna sa...

Det finns ALLTID något att fira :)
Bara som en sån sak att vakna varje dag, eller att ens barn är glada, eller att man fått sova ett visst antal timmar i sträck =)