tisdag 19 januari 2010

Vet inte...

... om det är över. Igår kändes det bra och jag tog med mig barnen ut till lekplatsen en sväng. frisk luft är ju bra! Idag har det känts som att det ska komma tillbaks närsomhelst.. men det kommer inget... magen är bara orolig, och jag har inte ätit på hela dagen. Suck, orkar inte en vända till... Blä! Noelle får väl vara hemma veckan ut så är vi på den säkraste sidan då...
William har fått roa sig själv ganska mycket idag, legat på golvet.. och det har gett resultat. Han har nästan lärt sig sätta sig upp själv! Då blir det att sänka botten på spjälsängen nu då...
Måste ÄTA.. jag är hungrig men tanken på mat får mig att tänka på magsjukan o dess konsekvenser... åhh.. *suck, pust o gnäll*

4 kommentarer:

Orsi sa...

Sist magsjukan gjorde ett besök i vårt hem (i november)var Mats och jag sjuka från tisdag till lördag. Barnen blev friska på tre dagar.Så obehagligt , jag hatar magsjuka...
Krya på dig snart

Unknown sa...

Tänkte föreslå hela vitpepparkorn och en rejäl wiskey, men om du mår så, är kanske det sistnämda mindre lockande. Men annars riktigt bra vid magsjuka :-)

Krya på er!

Malin sa...

stackare, men min mage var med lite konstig några dagar efteråt.. drick proviva :) det kommer säkert inte tillbaka! men jag tänkte exakt samma sak när vi var sjuka.
kevin spydde tom typ 3 dagar senare så då trodde jag det kom tillbaka men det var bara hans mage som inte klarade av vällingen :P

men krya på er. :)

Martina sa...

Men åh gumman! Hoppas inte ni får tillbaka det, fy då!
Krya på er och så hoppas jag vi kan ses snart igen! Stor kram