onsdag 20 januari 2010

Jodå..

Jodå, nu känns det bra igen. Det kom inte tillbaka (säger det inte högt dock)
Igår kväll åkte jag till Ica Maxi och köpte massa Pro-Viva efter att jag hade sett reklamen och kom på att det funkar nog!! (och idag läste jag din kommentar, Malin) Och det gjorde det! Magen mår bättre nu! I morgon får Noelle gå till dagis igen! Det är då 5 dygn sedan hon kräktes och 4 dygn sedan siste person i familjen kräktes, så då bore vi ju vara på den supersäkra sidan?!
Man märker på henne direkt när vi inte gör som vi brukar, hon blir arg för minsta lilla, och guud va hon tjaaatar på mig! Ibland känner jag mig som världens sämsta morsa "Nej Noelle" "Inte så" "Nej inte nu" "Tjata inte" "Nej du får vänta..." o.s.v. Men, det tar på allas krafter att vara sjuka, och sedan vara hemma i så många dagar tror jag.

" Såhär långt kommer jag upp när jag försöker sätta mig från liggandes på mage" William 7 mån
" Eller denna Tarzan-stilen??"


2 kommentarer:

Farbror Magnus sa...

ojoj lille wille börjar med armhävningar i tidig ålder, det gillar är starkt jobbat =)

Anonym sa...

haha! stiligt william! ;) du kan komma å lära tjock-trisse hur man gör ;)