fredag 15 januari 2010

9

9 vad? Jo, 9 inlägg i januari hittills. 9? På 15 dagar! Inte så illa.. HAHA. Det har varit lite dålig fantasi här, inte haft lust, inga nya bilder, har liksom inte hänt något speciellt att ta kort på.
William har fått tand nummer två, men den går inte direkt att fota ;)
Fredag idag. Ikväll ska jag till Frida. Som tar examen idag. Lärare. Så hon ska få något fint, men jag säger inte vad ;)
I morgon f.m ska jag ta med Noelle till Friskis på familjejympa. Det ska bli så kul, hoppas hon tycker det med. Hon verkar längta iallafall!
Jag var där igår, på kombipass skivstång/spinning 90 min. Fattar inte (igen) varför jag går på spinning, igår kändes det så overkligt tråkigt så jag funderade på att bara hoppa av o dra! Nä, tacka vet ja pump, step o sånt där!
Annars mår vi bra allihopa. Är bara lite rädd att magsjukan når oss snart. Den cirkulerar runt lite överallt just nu... men så länge vi slipper är jag glad!!
Trevlig helg!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja tycker du kan blogga varje dag.. Du får ju tänka lite på oss andra mammor som går hemma om dagarna.. Vi måste ju ha något att göra när barnen sover :)

Trevlig helg.. =)