fredag 29 januari 2010

Fredag. Bilder.

Idag är det som bekant fredag. Snart kommer en kompis på lite fika så jag roar mig med bloggen så länge, Noelle sitter och pusslar med Nalle Puh i sitt knä. Det är ett Puh-pussel med, så visar hon honom hela tiden "där är du... där är Tiger, din kompis" o.s.v.. så gulligt!
I eftermiddag ska vi på kalas hos mamma, mormor! Jag har beställt tacos. Det gillar alla barn, även jag ;)




Detta är för två dagar sedan, en morgontrött tjej har druckit min hemmagjorda smoothie med hela ansiktet!


Tog fram en av Noelles första "kännabok" idag, som William kunde få.. och upptäcker att den handlar om självaste ANNA ANKA *haha*

Igår. William hjälper morsan att sortera sockar...



Fick ett halsband i julklapp som man kan ändra, köpa till, byta ut hängen, kedjor, snören m.m
Köpte ju två hängen i stan sist... som den sanna stjärnälskaren jag är så blev det två stjärnor!
************
Trevlig helg på er! Någon som ska göra något kul?
I morgon ska jag på familjegympa med Noelle, direkt efter det vanlig träning för min del. Sen har vi inte planerat något mer... Lugnt o skönt utan massa måsten!





2 kommentarer:

Anonym sa...

halsbandet från fait? jättefint!!

Sandy Dandy sa...

Vad va det för smootie??? :)
Vi ses imån på gympan!