lördag 30 januari 2010

Stjärnor!!

... jag älskar stjärnor :)
Kikade runt lite bland Molos vårnyheter, och drömmer lite...
(bilder från www.luckylittleme.se )

Randigt gillar jag med!!






... kanske inte tillsammans, det blir lite för matchat.. kanske ihop med något enfärgat? Fanns ju svarta och vita bodys med en vit/svart stjärna på bröstet! Nice ;)
Men.. just nu blir det bara fönstershopping.. skärmshopping??? :)
***
I övrigt så myser jag i soffan just nu. Var på familjegympa med Noelle kl 10, sedan kom farmor dit o hämtade henne så gick jag vidare in på ett skivstångspass 11-12. Härligt! Efter det åkte jag till stan och solade! Det var typ tre år sen.. skönt!!
Nu har jag nyss ätit upp taco-resterna från igår, smaskens.
Och precis NU när jag är klar med detta inlägget vaknar William. Perfekt!!



2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Älskar med stjärnor! Jättefina kläder!!
Ang vikten så, ja, det är roligt när man ser det ger nåt när man kämpar så :-)
Nu ska vi snart äta tacos, hungrig!

Sandra sa...

Åh, älskar oxå stjärnor och Molo förstås!! De kommer verkligen med jättemycket fint nu till våren.. fast såklart mest till tjejer,,