lördag 23 januari 2010

En eftermiddag på sjön.

I morse åkte vi på familjegympa på Friskis, det var roligt så det blir fler gånger! :)
Vid 13 åkte vi ut till mamma och grillade korv på isen på sjön där hon bor. Det var mysigt, hela släkten, höll jag på att säga.. vi var ett par stycken.. Mormor, Bengt, Petra, Stefan, Liam ,Nanna, Jennifer & Noelle, William o jag. Nästa gång kanske jag ska tänka på att ta på mig bättre sockar, mitt dumhuvud går ut i tunna träningssockar utan skaft.. dom kanade ner under foten med, sådär skönt! Särskilt när det finns flera par tjocka sockar o raggsockar i min låda... Osmart!!
Kusinen Liam puttar fart på Noelle :)

Kusinen Nanna och Noelle mitt på stora sjön...

Tar ett snack med Stefan... :)


Sen var det dags att äta. Mums!



Mums, det tyckte nog syrrorna med ;)





1 kommentar:

Sandra sa...

Härlig dag ni verkar ha haft! Jag är ju så tjock att jag inte har kläder att ha på mig.. dessutom fötter som är dösvullna.. annars hade det varit underbart att vara ute!!