söndag 31 januari 2010

Fattar inte.

Fattar inte varför jag inte kan göra mellanslag/ny rad. Ni fattar.. jag skriver om något och sen vill jag ha ett mellanrum på en till två rader för att börja skriva om något annat.. trycker såklart på enter, men sen när jag publicerar inlägget så blir det minsann inga mellanrum i texten... suck...
Nu tillexempel, valde jag ett mellanrum, 2 tryck på enter, och än så länge ser det bra ut...
Men sedan så grötar allt ihop sig när texten publiceras..
Någon som vet vad som är fel?

2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Som du säger så går det inte när texten är centrerad :) om man inte kan html som jag kan ;)

Unknown sa...

För mig funkar det oftast, men så ballar den ut och lägger i hop all text utan mellanrum ibland, jobbigt :-(

Får du nån ordning på det får du gärna tipsa om vad man gör fel ;-)