onsdag 13 januari 2010

Pustar ut.

Gillar inte gnäll-inlägg, men det blir det lite nu ändå. Har inte varit särskilt trött idag ändå, trots endast ca 3 timmars sömn inatt och då inte ens sammanhängande. Noelle vaknade vid 23.30 och sen kunde JAG inte somna om. Lyhört som tusan här och grannen "lever jävel" mitt i natta! Han är tydligen en nattmänniska som alltid är vaken på nätterna, det får man, men man får väl ta lite hänsyn till de som har normal dygnsrytm? D.v.s inte smälla i köksredskap o skåp, stampa fram o tillbaka, prata HÖGT o ha högljudda polare hemma o som springer i trappan... Och så röklukten då.. den omringar oss, och kryper igenom väggarna här.. suck. Vid 5 somnade jag om, då det blev tyst... hade väl slumrat till nån kvart här o där... William fick välling vid 3 sen somnade han om med... Först nu när man slappnar av i soffan som man känner sig trött! O tur är väl det, att man har en massa att göra hela tiden annars hade man väl dött av trötthet...
Avbokade dock spinningen idag just för att jag inte hade nån lust! Hoppas att jag hinner med ett pass i helgen, eller i morgon, vi får se! Nu ska jag kolla lite på tv!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Fyy sånt är så irriterande!!