tisdag 5 januari 2010

Tisdag


Efter lämning på dagis, tog jag 5-km-promenaden på Kransmossen med William, han sov så gott ca 4 km sen låg han o bara tittade i vagnen. Myskille!
Nu; en stor kopp kaffe. Snart; lunch ... finns mat kvar från igår, skönt! :)
Men först några bilder.
William kommer upp på knä nu! Först mot en vägg.. lättast så ;)
Kraaaaam

"Nu kan jag på filten också!!!" =)
Nu kom min H&M-beställning, schyssta postgubben ringde på med påsen i handen, så slapp jag åka o hämta den på Maxi!!! :) Är träningsbyxor o topp, får väl se om det passar :o





3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Vilken tid gick du?! Jag o Ulle gick runt 9!!!

Sandy Dandy sa...

Ahaa då gick du strax bakom oss då hehehe! Hör av dig nästa gång du ska gå! Hehe, ja hon snor gåstolen ibland! Himlans fart då hehe! Hon tycker den e rolig ;)

Sandy Dandy sa...

ok då va det säkert vi du såg!! =)
Jasså okej, hehe ! Här har vi leksaker hullerombuller... englas kan ibland hamna i sagas rum o tvärtom!! :-) engla vill gärna "låna" sagas men hon brukar få tillbaka den rätt fort hehe! inte så rolig :P